Helpende Plus (Empe)

Tijdens jouw nachtdienst is het rustig, je hebt net jouw ronde gelopen en dan om 03:00 uur een cliënten oproep. Het is meneer van kamer 10 en belt omdat hij  heel veel zin in een broodje kroket heeft!

Is jouw reactie dan:

Natuurlijk, dat ga ik voor u regelen! Lees dan snel verder, want dan past jouw visie op zorg bij de onze en zijn wij op zoek naar JOU.

Wil jij topzorg verlenen in een prettige werkomgeving met ruimte voor échte aandacht voor de bewoner en de familie? Krijg jij daarnaast energie om jezelf te blijven ontwikkelen? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Als Helpende (Plus) op onze locatie in Empe draag je zorg voor het algehele welbevinden van onze 11 bewoners met een dementieel ziektebeeld conform de afspraken uit het individueel zorg/-leefplan. Ook lever je een essentiële bijdrage aan hun welzijn. Affiniteit met psychogeriatrische doelgroep is vereist en ervaring is wenselijk.

• Een MBO diploma Helpende (niveau 2) aangevuld met een certificaat uitzetten en aanreiken van medicatie, of diploma Helpende plus (of bereidt deze te gaan halen)

• Goede mondelinge- en schriftelijke vaardigheden. Je kunt goed luisteren en je behandelt ieder mens op unieke wijze

• Ervaring met de doelgroep is wenselijk. Jouw oprechte interesse in ouderen met onder andere dementie vinden wij echter veel belangrijker

• Je herkent jezelf in onze kernwaarden: verantwoordelijk, teamspeler, oplossingsgericht, zorgzaam, communicatief, respectvol en gastvrij

• Flexibel inzetbaar in alle voorkomende diensten. We houden zoveel mogelijk rekening met jouw individuele wensen.

• Een collegiale werkomgeving met veel vrijheid binnen een hecht team met enthousiaste en betrokken collega’s, die veel passie hebben voor de zorg

• Een marktconform salaris conform de CAO-VVT, afhankelijk van opleiding en ervaring (€11,90 - €16,33 per uur)

• Parttime – 16-24 uur per week

• Flexibel inzetbaar in alle voorkomende diensten (dag, avond en nachtdiensten). We houden zoveel mogelijk rekening met jouw individuele wensen