Verzorgende IG (Voorst)

Tijdens jouw nachtdienst is het rustig, je hebt net jouw ronde gelopen en dan om 03:00 uur een cliëntenoproep. Het is meneer van kamer 10 en belt omdat hij heel veel zin in een broodje kroket heeft!

Is jouw reactie dan:

Natuurlijk, dat ga ik voor u regelen! Lees dan snel verder, want dan past jouw visie op zorg bij de onze en zijn wij op zoek naar JOU.

Als Verzorgende IG draag je zorg voor het algehele welbevinden van onze 24 bewoners conform de afspraken uit het individueel zorg/-leefplan. Ook lever je een essentiële bijdrage aan hun welzijn. Op onze locatie in Voorst richten wij ons op somatische en beginnend dementerende ouderen. Een affiniteit met psychogeriatrische en somatische zorg is vereist en ervaring is wenselijk. Ook zijn er 5 ELV kamers ter beschikking waardoor er een grote flexibiliteit van je verwacht wordt.

• Een MBO diploma Verzorgende IG (niveau 3)

• Goede mondelinge- en schriftelijke vaardigheden. Je kunt goed luisteren en je behandelt ieder mens op unieke wijze

• Ervaring met de doelgroep is wenselijk. Jouw oprechte interesse in ouderen met onder andere dementie vinden wij echter veel belangrijker

• Je herkent jezelf in onze kernwaarden: verantwoordelijk, teamspeler, oplossingsgericht, zorgzaam, communicatief, respectvol en gastvrij

• Flexibel inzetbaar in alle voorkomende diensten. We houden zoveel mogelijk rekening met jouw individuele wensen.

• Een collegiale werkomgeving met veel vrijheid binnen een hecht team met enthousiaste en betrokken collega’s, die veel passie hebben voor de zorg

• Een marktconform salaris conform de CAO-VVT, afhankelijk van opleiding en ervaring (€12,52 - €18,18 per uur)

• Parttime 16 - 24 uur per week

• Flexibel inzetbaar is in alle voorkomende diensten (dag,-avond en nachtdiensten). We houden zoveel mogelijk rekening met jouw individuele wensen