Verzorgende IG (Zeist)

Wil jij topzorg verlenen in een prettige werkomgeving met ruimte voor échte aandacht voor de bewoner en de familie? Krijg jij daarnaast energie om jezelf te blijven ontwikkelen? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Als Verzorgende IG op onze locatie in Zeist draag je zorg voor het algehele welbevinden van onze 10 bewoners met een dementieel ziektebeeld conform de afspraken uit het individueel zorg/-leefplan. Ook lever je een essentiële bijdrage aan hun welzijn. Een affiniteit met psychogeriatrische is vereist en ervaring is wenselijk.

• Een MBO diploma Verzorgende IG (niveau 3)

• Goede mondelinge- en schriftelijke vaardigheden. Je kunt goed luisteren en je behandelt ieder mens op unieke wijze

• Ervaring met de doelgroep is wenselijk. Jouw oprechte interesse in ouderen met onder andere dementie vinden wij echter veel belangrijker

• Je herkent jezelf in onze kernwaarden: verantwoordelijk, teamspeler, oplossingsgericht, zorgzaam, communicatief, respectvol en gastvrij

• Flexibel inzetbaar in alle voorkomende diensten. We houden zoveel mogelijk rekening met jouw individuele wensen.

• Een collegiale werkomgeving met veel vrijheid binnen een hecht team met enthousiaste en betrokken collega’s, die veel passie hebben voor de zorg

• Een marktconform salaris conform de CAO-VVT, afhankelijk van opleiding en ervaring (€12,52 - €18,18 per uur)

• Parttime – 16-24 uur per week

• Flexibel inzetbaar is in alle voorkomende diensten (dag,-avond en nachtdiensten). We houden zoveel mogelijk rekening met jouw individuele wensen